Alla inlägg under december 2011

Av sladja hristov - 18 december 2011 11:14

Tävling! Vinn en Willvin skötväska!

Jag har många barn = jag har testat en hel del olika bäbisprylar. Även skötväskor.
Favoriten är tveklöst den jag har haft till Telma! Willvin Leatherette! Min första var en beige och sedan en vit.
Det är så otroligt många fiffiga fack och bra lösningar i en willvinväska! Kika in på hemsidan så får ni se!

Nu har jag fått äran att tävla ut en skötväska till en av er läsare!

För att tävla gör du så här:

Svara på frågan ”Hur många färger säljs Willvin Leatherette i? (svaret hittar ni på deras hemsida)” i kommentarsfältet nedan. Lämna namn och en korrekt emailadress samt berätta om den onödigaste prylen du alltid har i skötväskan/handväskan!

Antingen så gillar Willvin på Facebook (klickbar länk) samt Mumari på Facebook (klickbar länk) och delar tävlingen i din logg
eller så
bloggar du om tävlingen och länkar hit med bild (lämna url:en till inlägget här i kommentarsfältet)

Lägg till min blogg på bloglovin så har du koll på vem som blir vinnare!

Av sladja hristov - 1 december 2011 22:06

Nu bjuder vi på Tidningskungen.se och SF Anytime dig som bloggare på en valfri film kostnadsfritt.

Allt du behöver göra är att blogga något trevligt om detta så får du se en valfri film på nya SF Anytime.

Efter att du bloggat mailar du mig på 
ted@tidningskungen.se med din bloggadress, så mailar jag dig instruktioner hur du ser din film.


Ovido - Quiz & Flashcards