Alla inlägg den 10 juni 2010

Av sladja hristov - 10 juni 2010 22:17

Hej!


En fin tävling till för att få en fint halsband. Så här ska man göra: 


  Skriv om tävlingen i din blogg och länkar till min blogg. - Kopiera bilden/bildene här ovan och lägg in den i inlägget. - När du gjort det, skriv en kommentar i min blogg  där du länkar till inlägget där du skrivit om tävlingen och glöm inte att skiva med din mailadress då vinnaren kontaktas via mail

http://dar.blogg.se/2010/june/tavla-vinn-ett-halsband-fran-selmi-collecti.html


 

Av sladja hristov - 10 juni 2010 22:04

Hej!


En fin tävling, med fina priser. Jag är förtjust i den vita klockan, passar bra med alla kläder och alla stilar. Så här ska ni göra:

För att vara med i tävlingen krävs det att du:


- Skriv om tävlingen i din blogg och länkar till min blogg. - Kopiera bilden/bildene här ovan och lägg in den i inlägget. - När du gjort det, skriv en kommentar i min blogg  där du länkar till inlägget där du skrivit om tävlingen och glöm inte att skiva med din mailadress då vinnaren kontaktas via mail. Har du ingen blogg så får du vära med endå, skriv bare en bra motiverig  :-)

 

http://dar.blogg.se/2010/june/vinn-klockaklokke-franfra-fossil.html  

Ovido - Quiz & Flashcards